Terug

Klantenservice

Alle genoemde prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% btw. 

Keurmerk webwinkel

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Kies je product, voeg het toe aan je winkelmandje en volg de stappen in het bestelproces. Zodra je betaling is afgerond, ontvang je een bevestiging per e-mail.

1.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact op met ons via [email protected]. Om het proces te versnellen, stuur ons een bericht met je ordernummer en reden van wijziging of annulering.

1.3 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, direct na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail.

2. Levering

2.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 22:30 besteld = dezelfde dag verzonden (indien op voorraad). Specifiek staat het aangegeven op de productpagina. 

2.2 Kan ik een bezorgmoment kiezen?

Op dit moment is het niet mogelijk om een specifiek tijdstip te kiezen, maar je ontvangt altijd een track & trace-code. Vaak kun je wel via de DHL-app of PostNL-app je voorkeuren aangeven.

2.3 Hoe volg ik mijn bestelling?

Na verzending krijg je per e-mail een track & trace-link van de vervoerder.

2.4 Wat als mijn pakket beschadigd is aangekomen?

Meld dit binnen 48 uur bij onze klantenservice. We zoeken dan direct een passende oplossing.

2.5 Ik ben mijn pakketje kwijt, wat nu?

Vervelend om te horen dat je jouw pakketje kwijt bent. Stuur een e-mail naar ons met jouw ordernummer, dan gaan we samen op zoek naar jouw pakketje!

De ervaring leert dat je het best bij jouw buren of dichtstbijzijnde pakketpunt kunt langsgaan. Vaak heb je jouw pakket dan nog sneller in handen. 

3. Retourneren

3.1 Hoe retourneer ik een product?

Meld je retour aan via onze klantenservice. Je ontvangt instructies en een retourlabel.

Je kunt de retour ook zelf aanmelden via deze link.

3.2 Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, mits het product ongebruikt en in originele verpakking zit.

3.3 Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van je retour.

4. Garantie & reparatie

4.1 Hoe werkt de garantie op jullie producten?

Op al onze producten geldt minimaal 2 jaar garantie. Sommige verlichting heeft zelfs een garantietermijn van 5 jaar.

4.2 Mijn product is kapot, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder.

4.3 Hoe meld ik een reparatie aan?

Via ons serviceformulier.

5. Account & gegevens

5.1 Hoe maak ik een account aan?

Tijdens het bestellen kun je eenvoudig een account aanmaken.

5.2 Hoe wijzig ik mijn adres of wachtwoord?

Log in op je account en pas je gegevens aan onder “Mijn gegevens”.

5.3 Hoe verwijder ik mijn account?

Stuur een verzoek naar onze klantenservice, dan regelen we dit voor je.

6. Contact & service

6.1 Hoe neem ik contact met jullie op?

Via e-mail, telefoon, whatsapp of het contactformulier op onze website.

6.2 Wat zijn jullie openingstijden?

Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:30 uur.

6.3 Hoe snel reageren jullie op vragen?

Binnen 24 uur op werkdagen.

7. Productinformatie

7.1 Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Dit staat altijd duidelijk vermeld op de productpagina.

7.2 Wat als een product niet meer leverbaar is?

Dan staat dit aangegeven op de website. Eventueel kunnen we je adviseren over een alternatief.

7.3 Waar vind ik handleidingen of productspecificaties?

Op de productpagina onder het tabblad “Specificaties”

8. B2B

8.1 Kan ik als bedrijf met jullie samenwerken?

Ja, we werken regelmatig samen met bedrijven, architecten en projectinrichters. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

8.2 Bieden jullie maatwerk of projectoplossingen?

Absoluut. We denken graag mee over verlichting op maat, afgestemd op jouw wensen en budget van de klant.

8.3 Hebben jullie ervaring met grote projecten?

Ja, we hebben ervaring met zowel kleine als grootschalige projecten in woningen, retail, horeca en kantooromgevingen.

8.4 Hoe start ik een samenwerking?

Stuur ons een bericht via het contactformulier of bel ons direct. We plannen graag een kennismakingsgesprek in.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    DMQ 8.9 / 10 - 215 Reviews @ Kiyoh